مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .
موارد ابطال گارانتی :
مخدوش نمودن کارت گارانتی
عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی
صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ، نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه
تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده و وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز
هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد
موارد ضروری :
ارائه خدمات گارانتی فقط با در دسترس داشتن کارت گارانتی مقدور خواهد بود .
تشخیص موارد فوق به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود .
بخش فنی در قبال اطلاعات موجود برروی دستگاه تعهدی ندارد .
هزینه ارسال قطعه / دستگاه معیوب به مرکز خدمات به عهده خریدار است .
با توجه به تحول سریع در تولید قطعات کامپیوتر ، در صورت عدم موجودی قطعه اصلی ، کالای مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز محاسبه خواهد شد .
۳ – مدارک مورد نیاز جهت ارائه خدمات گارانتی
مشتریان محترم موظف به نگهداری و ارائه فاکتور خرید ( که لازم است دارای تاریخ خرید ، مدل دستگاه ، شماره سریال و همچنین مهر فروشگاه باشد همچنین کارت گارانتی که لازم است دارای تاریخ اتمام گارانتی ، مدل دستگاه ، شماره سریال ) به مرکز خدمات پس از فروش شرکت میباشند
لازم به ذکر میباشد در صورت عدم ارائه هر کدام از مدارک فوق ، به مرکز خدمات پس از فروش، این مرکز میتواند از ارائه خدمات گارانتی جلوگیری نماید